zkivor

igår anlände studentmössan och det påminner väl oss alla om stundande studentskive-tider! på min goda vän fredrikas skiva är det tema film och jag hade tänkt klä ut mig till Samara. Jag har ett perfekt nattlinne, och med lite svart hårfärg, vitt smink och droppslangar lär man ju kunna göra susen!




Och apropå något helt annat. Samtliga medlemmar i tainiponi kan nog erkänna att de under de senaste året på ett eller annat sätt blivit mer acceptanta angående det här med åldersskillnader i relationer. Men idag slog min tolerans käpprätt i botten när en skärrad klasskamrat berättade att igår hade hon fått en kärleksförklaring av en man på sitt jobb. som är 42 år.
vi går trean i gymnasiet.
ni kan ju själv räkna matten. stackars killen, undrar hur han kom fram till att min vän var den rätta att satsa på...

Kommentarer
Postat av: fris

de blir nog cutipie

2008-04-04 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0