MINA FANTASTISKA TIPS!

Aight! Sex &relations experten är ju faktist också en mogen karriärskvinna och med det ber jag om ursäkt till mitt sena svar!
Först och främst: Fruktansvärt många gratulationer till Tainiponi maja som fyllde 19 härom dagen.

MINA FANTASTISKA TIPS!
1. Killar är konstiga varelser det är bara så.
2. Du måste fråga dig själv: vill jag bli flickvän eller bara mumsa i mig chrizo när jag känner mig sugen!
3. Om han ringer 5 på natten...är du kåt eller trött?
4. Skit i alla regler som: nu har jag smsat två gånger i rad visa vad du vill och ta det...och då menar jag inte "åååh klas när ska vi skaffa barn!" Visa vart skåpet ska stå för det är du bra på.
5. Maja männen flockas runt dig och det är inget att akta sig för...det är bara att välja!
SEEEX (6). Om du har svårt att välja en varför inte ta alla? Så småning om har du ett jobb och varje dag kan du välja en ny gobit at snaffsa i dig!....SWEEET!...(if you ask me)



Hoppas att detta gav dig hopp om your future life bitch!
From your beloved friend B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0