det är lätt att tro att jag är bäst i världen

hej hej! (det här är proffset som brutit sig in i hästbloggen..)
idag skulle jag äta frukost på soda. för att undvika pinsamheter med övertrasseratkort kollade jag givetvis mitt saldo via mobilen, och där fanns 178kr. trots min medfödda framförhållning fungerar ej kortet trots fem försök. det är då det kommer tillbaka till mig...som det cp jag är stod jag på 7eleven inatt och skulle köpa cigg men lyckades inte på något av mina försök att slå in rätt vilket högst sannolikt är vad som lett mig in i detta fördärv med ett kontokort som inte längre fungerar.samma kväll tappade andrine sin mobil och jag spydde upp de idylliska pannkakorna. en helt vanlig kväll med andra ord.

om fyra dagar har jag uppkörning. tanken är att jag ska ta mitt körkort då, men ingen vet vart detta självmordsförsök kommer att sluta..om jag tar det tänkte jag att nån kirrar en bil sen åker vi till majas landställe, på ett villkor att ingen får börja kröka i bilen innan mig som kör! man får inte heller sova för det kommer jag också vilja göra men inte kunna.

om jag inte tar mitt körkort då, tänkte jag ta det en annan dag. fördelaktigtvis innan 15september, för då åker jag senast till australien. om jag har mitt körkort om fyra dagar. då drar jag så fort jag kan redan i augusti. man kan aldrig veta om jag kommer hem igen. gör jag det är det förmodligen för att jag vill äta en riktig azteka, dricka söderte och .. eller nej det blir nog mest för aztekan. ska förresten gå och äta en snart på angelos med camilla. sen ska jag hem och sova mig till en ny människa medan ni andra ska hem till maja och förpesta er själva med sprit. ni borde faktiskt ta efter mig lite mer om ni vill ha ett längre liv.


Kommentarer
Postat av: lena

äntligen lite klass på inläggen!

2008-07-21 @ 16:33:27
Postat av: maja

käften

2008-07-24 @ 11:07:03
URL: http://tainiponi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0