nu får karlarna lugna sig!

jag har en relationsfråga till dig min underbara relationsexpert som alltid ger fiffiga råd som t.ex.
"vadå, skicka bara ett sms där det står att du är sugen på chorizo?"

nu är det så att jag typ gillar en kille, låt oss kalla honom klas. hur hanterar man känslorna samt frågan om klas är värd eller ej när han först levererar konstiga samtal (du vet ju bakgrunden), sen plötsligt dyker upp på baba och försöker pussas, sen åker, sen ringer klockan 5 på natten? ska man höra av sig tillbaka, eller ska man vänta på att han ringer upp? man får ju inte verka för hundig, men samtidigt vill jag ju inte spela så svårfångad att det rinner ut i sanden..... it's a fine line there.

och sen när samtidigt karlarna i allmänhet är sjövilda! när först en av siris kompisar som jag har tyckt varit pudi, men lite dissig, dyker upp på baba och i det närmaste förföljer mig efter hångel. och flertalet samtal samt sms från mister rejx in da past. och chocken av att logga in på facebook och se att nille (ja, nille, god vän till rejx!!!!) har skickat ett inbox där han ber om mitt nummer??? vad är på gång??? varför beter sig män på ett så ovärt sätt??? det är ju allmänt känt att kvinnor är XX och män XY, jag kan ge mig fan på att det, i den där lilla Y-kromosomen finns ett litet fuck-em-all-up-chip planterat.

nåväl, detta blev visst en hel harang med frågor, hoppas du kan svara på alla, det är antingen det eller så är jag going off sex.

lev väl
/Majsan

Kommentarer
Postat av: Lydia

jag vet att jag inte aer ordinarie relationsexpert, men om du behover tips om hur man avskraecker maen har jag livslang erfarenhet pa omradet / En hjaelpande vaen

2008-06-27 @ 18:18:05
Postat av: sirpa

haha, lynki då!

2008-06-28 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0