tai ni po ni i klubbsvängen

tre taini ponisar var på ace häromsistens och roade sig. mot mina förväntningar var 1) det fett kul och 2) vakterna trevliga. sen haxade undertecknad en av dj:ernas intresse. han frågade vad jag gillade för musik och svaret var givetvis MOTOWN! så det var vad vi fick höra på övervåningen under resten av kvällen. på det stora dansgolvet var det meat market. det verkade som att alla killar var taggade på hemsläp med en tainiponi eller så var vi bara fruktansvärt roliga att dansa med... jag hade kungligt kul iaf. det slutade med att ett killgäng följde efter oss (mot vår vilja) hela vägen till medborgarplatsen där vi tipsade dem om att gå på svartklubb för att bli av me'rom, och vi drog istället hem till mig och lagade mat och däcka. här följer lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som trodde du drog hem och gjorde annat än däckade..

2008-06-16 @ 23:11:05
Postat av: sirpa

väldigt bra jobbat, riktigt fina klubbprofiler.

2008-06-18 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0