Ponis all over the place!

Nu har vi förmodligen tappat alla läsare, men ett sista inlägg i Tai Ni Po Ni känns som ett måste. Stockholmsstallet skickar ut hela 60% av ponnisarna på div upptåg i europa. För dom som inte känner oss, eller bara är dåligt uppdaterade drar Anki och Bea a k a Stora och Lilla Fuck it! till London utan jobb eller bostad för att hanka sig fram i Europas metropol nummer ett. Själv har jag antagligen tagit mig sisådär 500 liter vatten över huvet och drar till sevilla för att plugga spanska i 5 månader och bo med okänd spanjorska. Jag har hört att kindpussar är populärt och att personliga utrymmet är litet, vilket gör mig ganska oroad för det innebär att jag måste skiljas från min vän Personliga Sfären som förbjuder allt för mycket oönskad kroppskontakt (alltså: Sfär till salu, kompispris för tainiponiläsare)

Eftersom Stora och Lilla Fuck It drar redan om dagar passade vi på att överräcka ett fotoalbum med minnen från fina svunna tider på fåtöljen idag som kan fungera både som nostalgitripp och vindskydd i fall det där med lägenheten skulle skita sig - smart present.

Så tack för mig, vi ses i februari!

Kommentarer
Postat av: chili

snygg blogg:)

2008-11-25 @ 20:42:35
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0